svētdiena, 2013. gada 28. jūlijs

Tā ir Malta! Vēl 7 dienas šajā valstī.

Čau!

Patiesībā vēlējos šo ierakstu pietaupīt savai naktij lidostā, gaidot lidmašīnu. Bet nekas... lidostā uzrakstīšu tiešām pēdējo. 

Kas jauns Maltā? Viss kā vienmēr - mūžīgā atvaļinājuma sajūta, pludmale, ballītes un čills. Drīz es atgriezīšos normālā dzīves ritmā un izdarīšu visu, ko kārtīgi velku garumā. 

Erasmus ir VIENREIZĒJA iespēja iepazīt cilvēkus no dažādām pasaules malām un uzzināt neiedomājamas lietas par viņu dzīvesveidu un kultūru. Un tieši cilvēki ir tie, kas padara visu šo pasākumu tik neaizmirstamu. 
























Turpinām internacionāli - Latvija, Itālija, Spānija, Maroka, Slovēnija, Somālija, Austrālija. Tas ir Erasmus, jā! 



























Runājot par pašu Maltu - šī nav mana valsts un šī nekad nebūs mana valsts. Pēc trīs mēnešiem man joprojām nav māju sajūtas. Nav tā, ka man nepatīk. Es absolūti dievinu klimatu... un mierīgi panesu vairāk nekā +30 grādus katru dienu. Man ļoti patīk vairums tūristisko vietu... un nespēju beigt sajūsmināties par Comino salu ar dzidri zilo ūdeni.

BET viss ir labi īstermiņā. Trīs mēneši ir pilnīgi pietiekoši. Visforšākās atmiņas un prieks par iepazītajiem cilvēkiem, bet ilgāk es te nevēlos palikt.

Lai cik tas muļķīgi neizklausītos - es vēlos mēreni pretīgus laika apstākļus, es vēlos mēreni steidzīgu un stresainu darbu... un pēc visa tā es vēlos izbaudīt fantastisku atvaļinājumu dienvidos. Es vēlos, lai atvaļinājums man ir kaut kas īpašs, nevis dzīvot atvaļinājuma režīmā visu laiku. Ja kaut ko var dabūt visu laiku - tas vairs nav īpaši... zūd burvība. 

PRAKSE!
"KOPIN" meitenes. Foto diemžēl bez abiem maniem priekšniekiem, viņi nudien ir fascinējoši šī vārda pozitīvajā nozīmē. Kā jau minēju, mums ir iknedēļas vīna pēcpusdienas un arī atbilstošas dzimšanas dienas svinības. Šajā gadījumā - Daudz laimes, Marija!

Tad reizi pa reizei ir iespēja izrauties no ofisa. Šoreiz tāda iespēja bija "KOPIN" organizētajā diskusijā "Trafficking of Children". Kā jau organizācijas tehniskākais praktikants (jā, smieklīgi) iemūžināju notikumu. 



























Vēl man bija iespēja izbaudīt to, kā Maltas NVO ātri mobilizējas vienota mērķa vārdā. Rezultāts - nelegāls protests. Iekļūt Maltas medijos - check; piesaistīt ECT uzmanību - check. Šis noteikti ir pelnījis plašāku izklāstu - būs. 

Nedaudz atkāpjoties no mierīgā Maltas dzīvesveida - biju spiesta mainīt dzīvokli un nakts laikā sameklēju jaunu dzīvesvietu. Tas izdevās vislielākajā mērā pateicoties latviešu atsaucībai - jā, mūsos ir spēks. Tad nu rezultātā neguļu uz soliņa vai teltī, bet gan jaukā dzīvoklī 3 minūšu gājienā no pludmales. Te nu gan jāsaka - ārkārtīgi paveicās un labi, ka tā. Paldies! 

Vēl nedēļa Maltā... un kas tik nevar notikt nedēļas laikā šajā visnotaļ fascinējošajā Dienvideiropas valstī. 

Tiekās! 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru