sestdiena, 2013. gada 8. jūnijs

Mazais 'medusmēnesis'...

Sveiks, lasītāj! 
   Teju mēnesis ir apritējis kopš pēdējā ieraksta blogā. Neesmu nekur pazudusi - joprojām dzīvojos Maltā un tik tikko ir noslēdzies mans 'medusmēnesis'. 

P.S. Es neesmu precējusies un tuvākajā laikā neplānoju. Tomēr pāri nereti mēdz aizvadīt medusmēnesi siltajās zemēs un man tāds bija pat bez kāzām. 
Tad nu 'medusmēnesis'...


Iesākumā pabaudījām Maltas galvaspilsētu Valletu...



Kā arī Comino un Blue Lagoon. Nespēju beigt sajūsmināties par šo vietu.



Un klintis, daudz klinšu...



Vecpilsēta Mdina ar mazām šaurām ieliņām un it viss būvēts no limestone



Red Sand Beach. Par smilšu sarkanumu gan varētu pastrīdēties.


Kā arī ikdiena manā dzīvoklī jeb itālis francūzim velk galvā prezervatīvu. Jo - kāpēc gan nē?


Ballīte uz laivas.


Un vēl visādi brīnumi Maltā...



Nav tā, ka es tikai atpūšos. 'Medusmēneša' laikā turpināju aktīvi praksēties, kamēr Artūrs darīja aptuveni neko. Ģimenes modelis, kurā strādāju es viena, mani absolūti neapmierina, bet ko nu par to...

Prakses organizācijā par garlaicību nevar sūdzēties. Reizēm tu vienkārši aizej uz tualeti un ieraugi...

Prakses uzdevumi ir diezgan daudzpusīgi - sākot ar plakātu veidošanu pasākumiem līdz projektu rakstīšanai. Reizēm gan šķiet, ka visus pienākumus varētu izdarīt vismaz 3x ātrāk, bet tā kā neviens neiespringst uz tempu, tad pielāgojos un strādāju lēni. 

Noslēgumā jāsaka, ka man iet labi. 'Medusmēnesis' noslēdzies un atgriežos ikdienā! 

2 komentāri:

  1. prezervatīvi uz galvām tika likti pamatskolas laikā arī manā klasē.. bet šajā vecumā itkā vajadzētu zināt īsto pielietojumu. :D

    AtbildētDzēst
  2. Pasaki to cilvēkam, kas Latviju sauc par town. :D

    AtbildētDzēst